Asunto-osakeyhtiössä arvostetaan asiakaspalvelutaitoa

Maalaus- ja kunnostuspalvelu Peitso huoltomaalasi As Oy Kuokkalan Kiilan parvekkeita, uusi parvekkeiden käsijohteet ja kunnosti kiinteistön sokkelin syksyllä 2015.

Peitso valikoitui työhön normaalin urakkaneuvottelun kautta, ja lopullisen päätöksen teki taloyhtiön hallitus. Taloyhtiön isännöitsijä Mirja Hytönen on tehnyt aiemminkin yhteistyötä Peitson kanssa.

– Urakat ovat aina sujuneet hyvin. Peitso löytää ratkaisut ja hallitsee vanhan korjaamisen. Tällainen työ vaatii tietotaitoa, Hytönen toteaa.

– Peitsolta on aina löytynyt vastaukset nopeasti ja tarvittavat yhteistyökumppanit. Korjauksen malliesitys on kaikkien nähtävillä nopeasti.

Monissa remonteissa mukana ollut Hytönen arvostaa sitä, että työ sujuu eikä siihen tule katkoksia.

Hytönen kertoo saaneensa taloyhtiön osakkailta vain positiivista palautetta. Kiitosta on tullut niin ammattitaidosta ja laadusta kuin remonttimiesten asiakaspalvelukyvystä ja hyvästä käytöksestäkin.

Kokeneen isännöitsijän mielestä on tärkeää, että remonteissa huomioidaan kiinteistön asukkaat. Hän toteaakin, että asiakaspalvelu pitää osata, jotta työt jatkuvat.

Jyvässeudun Kiinteistöpaletin isännöitsijä Mirja Hytönen suosittelee Peitsoa vastaaviin urakoihin.

Jyvässeudun Kiinteistöpaletti Oy tarjoaa asunto-osakeyhtiöille isännöintipalveluja pitkällä kokemuksella. Yritys on ISA-auktorisoitu isännöintipalvelu.